jueves, 15 de abril de 2010

UNIT 2 TOYS P5

LESSON 1



MESTRA 1


Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4 (Patch 2)


Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?


I'’m fine, thank you?
Hello, hello!


Presentació de les joguines mitjançant les flashcards. El titella d’en Patch anirà traient les flashcards i les col•locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.


Toys: kite, scooter, teddy, ball, boat, car, doll.


Joc a la pissarra: NUMBERS-TOYS


La mestra col•loca les flashcards dels números a la pissarra (1-10). Seguidament es canta la cançó Ten little Elephants. (CD Super Songs “Ten little teddy bears”).

http://www.youtube.com/watch?v=X0DvT8PvzE4


Ten little Elephants


One little, two little, three little elephants,
Four little, five little, six little elephants,
Seven little, eight little, nine little elephants,
Ten little elephants.


A sota de 7 d’aquests números, la mestra col•loca les 7 flashcards de les joguines dient el nom corresponent i animant a què els alumnes ho repeteixin.


La mestra diu el nom d’una de les joguines i els nens i nenes han de dir quin número li correspon. També, la mestra diu un número i els alumnes contesten amb el nom de la joguina. Finalment, la mestra dóna la volta a les flashcards de les joguines, diu un número i els infants han d’intentar dir el nom de la joguina que correspon.


MESTRA 2


Pissarra digital: Interactive CD-Rom Three in a tree.


Story (Lulu)


Activitats TOYS (Cookie).


MESTRA 3


Aprenentatge de la cançó My blue scooter song. CD 1 track 37 (Patch 2)


Cantar la cançó per parts, fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


My blue scooter song


My blue scooter goes round and round!
Round and round, round and round!
My blue scooter goes round and round!
Round and round!
My pink ball goes bounce, bounce, bounce!…
My yellow kite goes woosh, woosh, woosh!…
My green teddy says I love you!…
My red boat goes splash. Splash, splash!…


Repàs dels colors mitjançant les flashcards.


Colours: red, blue, yellow, green, pink, purple, orange, black, brown, grey, white.


Repàs dels colors mitjançant la cançó Colour dance. CD 2 track 10 (Patch 2)


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards dels colors i convida als alumnes a participar. Després d’escoltar-la comprovar quins colors no han sortit a la cançó (black, grey, white) i cantar la cançó amb aquests sense l’ajuda del CD.


Colour dance


Blue, blue, blue, blue, blue
Stand up, turn around and sit down!
Yellow, yellow...
Red, red...


Green, green...
Brown, brown...
Pink, pink...


Purple, purple...
Orange, orange...


TOTES


Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11 (Patch 2). Patch s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song


Patch, Patch, Dance on your toes
Patch, Patch, Touch your nose
Patch, Patch, Jump up high
Patch, Patch, Wave bye-bye.
Bye-bye!


LESSON 2


Bossa tàctil: La mestra tindrà una bossa amb joguines: un ós, una nina, una pilota, un cotxe, un vaixell i un tren. Ensenya les joguines als alumnes, diu el nom de cada joguina i les torna a ficar a dins de la bossa. La mestra introdueix la mà a la bossa i diu el que està tocant. Treu la joguina per comprovar que ho ha endevinat i diu Yes! A dolly. La mestra tria algun nen per ficar la mà a la bossa.


Seguidament els alumnes es posen formant una rotllana i canten la cançó Pass the bag i es van passant la bossa. Quan acabi la cançó el nen que tingui la bossa a les mans haurà de ficar la mà i endevinar una de les joguines que està tocant i després ho comprova. Tornar a cantar la cançó i els alumnes es passen la bossa.


Pass the bag


Pass the bag, everyone, Tra-la-la-la-la (×3)
Pass the bag, everyone.


Aprenentatge de la cançó Miss Polly had a dolly. CD Super Songs.

 Miss Polly had a dolly


Miss Polly had a dooly who was sick, sick, sick,
so she phoned for the doctor to come quick, quick, quick.


The doctor came with her bag and her hat,
and she knocked at the door with a rat-a-tat-tat.
She looked a t the dolly and she shook her head,
And she said,”Mis Polly, put her straight to bed”.
She wrote on a paper for a pill, pill, pill,
“I’ll be back in the morning with my bill, bill, bill”.


Repàs de la cançó My blue scooter song. CD 1 track 37


Cantar la cançó per parts, fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


My blue scooter song



MESTRA 2



Repàs de les joguines mitjançant les flashcards.


Body: kite, scooter, teddy, ball, boat, car, doll.


Quants cops?: La mestra necessitarà les flashcards dels números i de les joguines. Es col•loquen els números a la pissarra i la mestra amb un timbal marca un número picant i contant cada cop. Seguidament es posa un joguina al costat de cada número. La mestra picarà el timbal un número de cops concret i els alumnes hauran de dir quina joguina es troba al costat d’aquest número. Repetir vàries vegades.


Who’s got...?: La mestra reparteix les flashcards a set infants que sortiran a la pissarra i amagaran la seva flashcard a la resta de la classe. Pregunta Who’s got the (ball)? Els han d’endevinar qui la té. Primer fer aquesta activitat sense que la flashcard estigui amagada.


Aprenentatge de la cançó Sail the boat. CD 1 track 40 (Patch 2)


Cantar la cançó fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar. Mostrar les flashcards de les joguines (boat, ball, kite, teddy, scooter).


Sail the boat


Sail, sail, sail the boat
Sail, sail the boat


Up and down, up and down


Sail, sail the boat.
Bounce, bounce, bounce the ball


Bounce, bounce the ball
Up and down


Bounce, bounce the ball.
Fly, fly, fly the kite…
Hug, hug, hug the teddy…


Ride, ride, ride the scooter…


MESTRA 3


Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4


Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?



Storytime



La mestra diu:
Spin, spin, time for a story! CD 1 track 16


Escoltar el conte “Let’s go!” (CD 1 track 39) (Patch 2)i mentre es va escoltant la mestra va enganxant els adhesius.


La mestra explica el conte sense suport auditiu a través dels adhesius corresponents.


Treballar el conte: fer preguntes...


Play with the poster: La mestra col•loca els cinc adhesius a la part inferior el pòster, a l’abast dels infants. La mestra tria un voluntari i diu Let’s take the ball. L’infant haurà de donar l’adhesiu ball al David. Repetir amb la resta de joguines, seguint l’ordre del conte.


Dibuixos ràpids: La mestra posa les flashcards de les joguines a la pissarra, diu les paraules i els nens han de realitzar les accions associades. El titella Patch dirà molt fluixet a la mestra una de les joguines, la mestra comença a dibuixar aquesta joguina i anima als infants a què intentin endevinar quina és abans de què estigui acabada. Seguidament seran els alumnes els que hauran de dibuixar les joguines a la pissarra.


TOTES


Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11. Patch s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song


LESSON 3


Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4


Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?




Storytime


La mestra diu:


Spin, spin, time for a story! CD 1 track 16


Escoltar el conte “Let’s go!” (CD 1 track 39) i mentre es va escoltant la mestra va enganxant els adhesius.


La mestra explica el conte sense suport auditiu a través dels adhesius corresponents.


Treballar el conte: fer preguntes...


Play with the poster: La mestra col•loca els cinc adhesius a la part inferior el pòster, a l’abast dels infants. La mestra tria un voluntari i diu Let’s take the ball. L’infant haurà de donar l’adhesiu ball al David. Repetir amb la resta de joguines, seguint l’ordre del conte.


Repàs de la cançó Miss Polly had a dolly. CD Super Songs.


Miss Polly had a dolly


MESTRA 2


Pissarra digital: Interactive CD-Rom Three in a tree.


o Activitats (Cookie): COLOURS, NUMBERS AND BODY.


MESTRA 3


Repàs de la cançó My blue scooter song. CD 1 track 37


Cantar la cançó per parts, fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


My blue scooter song



Repàs de la cançó Sail the boat. CD 1 track 40



Cantar la cançó fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar. Mostrar les flashcards de les joguines (boat, ball, kite, teddy, scooter).


Sail the boat



Repàs dels colors mitjançant la cançó Colour dance. CD 2 track 10 (Patch2)



Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards dels colors i convida als alumnes a participar. Després d’escoltar-la comprovar quins colors no han sortit a la cançó (black, grey, white) i cantar la cançó amb aquests sense l’ajuda del CD.


Colour dance


De peu: La mestra necessitarà les flashcards dels colours, numbers i toys. Divideix a la classe en dos grups i la pissarra per la meitat. Cada grup tindrà assignat una de les parts de la pissarra. La mestra col•loca totes les flashcards per la pissarra i dirà una paraula. Els alumnes s’hauran d’aixecar si tenen aquesta paraula a la seva part de pissarra. També es pot canviar l’acció d’aixecar-se per la de Hands up o Hands on your head.


TOTES


Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11. Patch s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song



LESSON 4


MESTRA 1


Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4


Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?


Pissarra digital: Interactive CD-Rom Three in a tree.


 Activitats TOYS (Cookie).


MESTRA 2


Joc simbòlic: TRANSPORTS


MESTRA 3


Joc simbòlic: NINES.


TOTES


Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11. Patch s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song

No hay comentarios:

Publicar un comentario