martes, 13 de abril de 2010

UNIT 1 MY BODY P4

UNIT 1: MY BODY


LESSON 1


MESTRA 1

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4 (Three in a tree )
Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).

Hello songHello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone.


Reconeixement dels tres personatges tot emprant les flashcards corresponents i demanant als alumnes que diguin quin és el nom del personatge que la mestra ensenya.
Recordatori del Characters chant amb la finalitat de què els alumnes es vagin familiaritzant amb els nous personatges alhora que també s’esforcin en memoritzar les fórmules de benvinguda i salutació. Quan els nens hagin de dir Hello Cookie, es mostra el titella i es contaran els tres Hellos amb la mà lliure. Repetir el mateix amb en Densel, utilitzant la flashcard, i amb la Lulu, assenyalant el pòster. CD track 5 (Three in a tree A)

Characters chant:
Cookie: I’m Cookie, Cookie the cat.
Mestra: Say hello to Cookie!
Alumnes: Hello. Hello. Hello.
Densel: I’m Densel, Densel the duck.
Mestra: Say hello to Densel!
Alumnes: Hello. Hello. Hello.
Lulu: I’m Lulu, Lulu the kangaroo.
Mestra: Say hello to Lulu!
Alumnes: Hello. Hello. Hello.


Presentació de les parts del cos mitjançant les flashcards. El titella d’en Cookie anirà traient les flashcards de la bossa de la Lulu i les col·locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.
Body: head, arms, tummy, fingers, legs, feet.


MESTRA 2

Storytime

La mestra diu:
One, two, three.
Storytime for you and me.
Escoltar el conte What’s your favourite colour? (CD track 10) (Three in a tree A)i mentre es va escoltant la mestra va assenyalant les flashcards.
La mestra explica el conte sense suport auditiu a través de les flashcards corresponents.

Treballar les flashcards: ordenar, fer preguntes sobre el conte, preguntar als alumnes What’s your favourite colour?,...

Repàs dels colors mitjançant les flashcards.
Colours: red, blue, yellow, green, pink, purple.


Repàs dels colors mitjançant la cançó Colours song. CD track 9 (Three in a tree A)
Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards dels colors i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.

Colours song
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
What’s your favourite colour?
Please tell me, do.
Is is red, pink, yellow, purple, green, or blue?


MESTRA 3

Aprenentatge d’algunes parts del cos mitjançant la cançó Head, shoulders, knees and toes. CD Super Songs track 6 (Oxford)
Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards d’aquestes parts del cos i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.

http://www.youtube.com/watch?v=GkK-_OBe-0A

Head, shoulders, knees and toes
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
And eyes and ears and mouth and nose,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes.


Cookie says...: La mestra agafa el titella Cookie i explica que ell donarà ordres. Els alumnes hauran de fer allò que digui en Cookie. Cookie says... Stand up/ Sit down/ Shake your head/ Wave your arms/ Pat your tummy /Wave your fingers / Pat your legs/ Stamp your feet...

TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6 (Three in a tree A)
Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye songBye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone.


LESSON 2

MESTRA 1

Storytime
La mestra diu:
One, two, three.
Storytime for you and me.
Escoltar el conte What’s the matter Cookie? (CD track 16) (Three in a tree A)i mentre es va escoltant la mestra va assenyalant les flashcards.
La mestra explica el conte sense suport auditiu a través de les flashcards corresponents.


En Cookie es troba malament i va a veure al doctor (Lulu). Aquest li pregunta què li passa i assenyalant-se una part del cos li diu que li fa mal i el doctor li diu que no té res. Tot seguit s’assenyala una altra part del cos amb el dit però allà tampoc hi té res. Això ho fa amb totes les parts assenyalades fins que el doctor li diu que realment la part que li fa mal és el dit! Justament la part del cos amb la qual assenyala la resta de parts.Treballar les flashcards: ordenar, fer preguntes sobre el conte,...

MESTRA 2

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4
Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).


Hello songHello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone.


Repàs de les parts del cos mitjançant les flashcards. El titella d’en Cookie anirà traient les flashcards de la bossa de la Lulu i les col·locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.
Body: head, arms, tummy, fingers, legs, feet.


Llençar el dau: Posar a la pissarra les flashcards girades i numerar-les de l’1 al 6. Un alumne haurà de llençar el dau i dir el número en veu alta. La resta compta les flashcards de la pissarra fins arribar a la flashcard corresponent. La mestra dóna la volta a la flashcard i els alumnes han de dir el nom corresponent. Si la diuen bé, la flashcard quedarà del dret i un altre nen torna a llençar el dau. Si la diuen malament, la mestra diu la paraula correctament perquè la repeteixin i torna a posar la flashcard girada a la pissarra. L’objectiu del joc és que els alumnes donin la volta a les sis flashcards i diguin els noms correctament.

El joc d’en Kim: Posar les sis flashcards formant una filera que els alumnes puguin veure. Dir les paraules amb ritme seguint l’ordre. Head, arms, tummy, legs, fingers, feet CD track 17. /Three in a tree A).
Tornar a dir les paraules. Girar totes les flashcards. Després tornar a girar cinc d’aquestes flashcards i comprovar que els alumnes saben dir quina és la flashcard que està girada. Seguidament deixar dos girades i seguir fins que estiguin totes girades i preguntar als alumnes si saben dir els noms corresponents en el mateix ordre.
Cookie recull les flashcards i les retorna a la Lulu, ficant-les en la seva bossa i dient Here you are, Lulu. Head, arms, tummy, fingers, legs, feet. Thank you.

MESTRA 3

Repàs de la cançó Stand up, sit down song. CD 1 (Patch 2) track 19
Cantar la cançó per parts, fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.

Stand up, sit down songEverybody stand up, stand up, stand up!
Everybody stand up!
Just like me!
Everybody sit down…
Everybody march now…
Everybody dance now…
Everybody clap now


Repàs dels colors mitjançant les flashcards.
Colours: red, blue, yellow, green, pink, purple.
Repàs de la cançó Colours song. CD track 9 (Three in a tree)
Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards dels colors i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.

Colours song
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
What’s your favourite colour?
Please tell me, do.
Is is red, pink, yellow, purple, green, or blue?


Objects game: Repàs del colors mitjançant un joc consistent en classificar objectes de diferents colors col·locats dins d’una caixa. Cada alumne haurà d’agafar un dels objectes, dir el color en anglès i posar-lo a sobre de la flashcard corresponent. Els alumnes han de ser capaços de classificar els diferents objectes per colors i al final es comptaran en gran grup els objectes que tenim de cada color.

Who’s got...?: Portar sis infants al centre de la rotllana i donar a cada un una flashcard dels sis colors. Aixequen la seva flashcard perquè els altres infants la vegin. La mestra diu Who’s got colour...? Els infants han de dir el nom correcte del nen o la nena.

TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6
Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye songBye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.


LESSON 3

MESTRA 1

Representació del conte What’s the matter Cookie? al Racó de l’Ambulatori. Treure a tres nens/es perquè facin de Cookie, Densel i Lulu. Repartir la màscara corresponent a cada alumne.



En Cookie es troba malament i va a veure al doctor (Lulu). Aquest li pregunta què li passa i assenyalant-se una part del cos li diu que li fa mal i el doctor li diu que no té res. Tot seguit s’assenyala una altra part del cos amb el dit però allà tampoc hi té res. Això ho fa amb totes les parts assenyalades fins que el doctor li diu que realment la part que li fa mal és el dit! Justament la part del cos amb la qual assenyala la resta de parts.

MESTRA 2

Repàs d’algunes parts del cos mitjançant la cançó Head, shoulders, knees and toes. CD Super Songs track 6

Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards d’aquestes parts del cos i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Head, shoulders, knees and toes
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
And eyes and ears and mouth and nose,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes.


Repàs de les parts del cos mitjançant les flashcards. El titella d’en Cookie anirà traient les flashcards de la bossa de la Lulu i les col•locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.


Body: head, arms, tummy, fingers, legs, feet.


Aprenentatge de la cançó Body song. CD track 15 (Three in a tree A)


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards d’aquestes parts del cos i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Body song
Shake, shake, shake your head.
Shake your head with me.
Shake, shake, shake your head.
Shake your head with me.
Wave, wave, wave your arms...
Pat, pat, pat your tummy...
Wave, wave, wave your fingers..
Pat, pat, pat your legs...
Stamp, stamp, stamp your feet..


Llençar el dau: Posar a la pissarra les flashcards girades i numerar-les de l’1 al 6. Un alumne haurà de llençar el dau i dir el número en veu alta. La resta compta les flashcards de la pissarra fins arribar a la flashcard corresponent. La mestra dóna la volta a la flashcard i els alumnes han de dir el nom corresponent. Si la diuen bé, la flashcard quedarà del dret i un altre nen torna a llençar el dau. Si la diuen malament, la mestra diu la paraula correctament perquè la repeteixin i torna a posar la flashcard girada a la pissarra. L’objectiu del joc és que els alumnes donin la volta a les sis flashcards i diguin els noms correctament.


Cookie recull les flashcards i les retorna a la Lulu, ficant-les en la seva bossa i dient Here you are, Lulu. Head, arms, tummy, fingers, legs, feet. Thank you.




MESTRA 3
 
Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4 /Three in a tree A)



Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).


Hello song


Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone.


Cookie game: La mestra necessitarà retallar en diferents peces una de les fotocòpies ampliades de la pàgina 13 del PMB A. Posar l’altra fotocòpia ampliada sense retallar a la pissarra i deixar les parts del cos en un costat. Treure als infants a la pissarra d’un en un perquè llencin el dau, i depenent del número que surti hauran de buscar i col•locar la part del cos corresponent sobre en Cookie. L’infant haurà de dir el número i la part del cos que col•loca en anglès. Repetir fins completar el cos. Si toca col•locar una part del cos que ja està posada l’infant tornarà a llençar el dau.




Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6



Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone.


LESSON 4

MESTRA 1

Representació del conte What’s the matter Cookie? al Racó de l’Ambulatori. Treure a tres nens/es perquè facin de Cookie, Densel i Lulu. Repartir la màscara corresponent a cada alumne.



En Cookie es troba malament i va a veure al doctor (Lulu). Aquest li pregunta què li passa i assenyalant-se una part del cos li diu que li fa mal i el doctor li diu que no té res. Tot seguit s’assenyala una altra part del cos amb el dit però allà tampoc hi té res. Això ho fa amb totes les parts assenyalades fins que el doctor li diu que realment la part que li fa mal és el dit! Justament la part del cos amb la qual assenyala la resta de parts.

MESTRA 2

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4




Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).


Hello song


Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone.


Cookie game: La mestra necessitarà retallar en diferents peces una de les fotocòpies ampliades de la pàgina 13 del PMB A. Posar l’altra fotocòpia ampliada sense retallar a la pissarra i deixar les parts del cos en un costat. Treure als infants a la pissarra d’un en un perquè llencin el dau, i depenent del número que surti hauran de buscar i col•locar la part del cos corresponent sobre en Cookie. L’infant haurà de dir el número i la part del cos que col•loca en anglès. Repetir fins completar el cos. Si toca col•locar una part del cos que ja està posada l’infant tornarà a llençar el dau.

MESTRA 3


Repàs d’algunes parts del cos mitjançant la cançó Head, shoulders, knees and toes. CD Super Songs track 6


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards d’aquestes parts del cos i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Head, shoulders, knees and toes
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
And eyes and ears and mouth and nose,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes.


Repàs de les parts del cos mitjançant les flashcards. El titella d’en Cookie anirà traient les flashcards de la bossa de la Lulu i les col•locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.


Body: head, arms, tummy, fingers, legs, feet.


Aprenentatge de la cançó Body song. CD track 15 (Three in a tree A)


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards d’aquestes parts del cos i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Body song


Shake, shake, shake your head.
Shake your head with me.
Shake, shake, shake your head.
Shake your head with me.
Wave, wave, wave your arms...
Pat, pat, pat your tummy...
Wave, wave, wave your fingers..
Pat, pat, pat your legs...
Stamp, stamp, stamp your feet..


El joc d’en Kim: Posar les sis flashcards formant una filera que els alumnes puguin veure. Dir les paraules amb ritme seguint l’ordre. Head, arms, tummy, legs, fingers, feet CD track 17. Tornar a dir les paraules. Girar totes les flashcards. Després tornar a girar cinc d’aquestes flashcards i comprovar que els alumnes saben dir quina és la flashcard que està girada. Seguidament deixar dos girades i seguir fins que estiguin totes girades i preguntar als alumnes si saben dir els noms corresponents en el mateix ordre.


Cookie recull les flashcards i les retorna a la Lulu, ficant-les en la seva bossa i dient Here you are, Lulu. Head, arms, tummy, fingers, legs, feet. Thank you.




TOTES


Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6




Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song


Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone.

No hay comentarios:

Publicar un comentario