jueves, 15 de abril de 2010

UNIT 2 TOYS P4

LESSON 1

MESTRA 1

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4 (Three in a tree A)

Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).


Hello song
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone.


Presentació de les joguines mitjançant les flashcards. El titella d’en Cookie anirà traient les flashcards de la bossa de la Lulu i les col•locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.


Body: ball, teddy, car, train, scooter, doll.


Who’s got...?: Portar sis infants al centre de la rotllana i donar a cada un una flashcard dels sis colors. Aixequen la seva flashcard perquè els altres infants la vegin. La mestra diu Who’s got...? Els infants han de dir el nom correcte del nen o la nena.


Cookie recull les flashcards i les retorna a la Lulu, ficant-les en la seva bossa i dient Here you are, Lulu. Ball, teddy, car, train, scooter, doll. Thank you.


MESTRA 2

Repàs de la cançó Numbers song. CD track 7 (Three in a tree A)
Mentre la cançó sona, la mestra va assenyalant les flashcards dels nombres i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar comptant amb els dits.


Numbers song
One, two, three, four, five, six.
One, two, three, four, five, six.
Do you know your numbers?
Can you count to six?
One, two, three, four, five, six.


Joc a la pissarra: NUMBERS-TOYS


La mestra col•loca les flashcards dels números a la pissarra (1-6).


A sota d’aquests números, la mestra col•loca les sis flashcards de les joguines dient el nom corresponent i animant a què els alumnes ho repeteixin.


La mestra diu el nom d’una de les joguines i els nens i nenes han de dir quin número li correspon. També, la mestra diu un número i els alumnes contesten amb el nom de la joguina. Finalment, la mestra dóna la volta a les flashcards de les joguines, diu un número i els infants han d’intentar dir el nom de la joguina que correspon.


Storytime


La mestra diu:


One, two, three.


Storytime for you and me.


Escoltar el conte The wheels on the bus i mentre es va escoltant la mestra va assenyalant la part del llibre corresponent.


MESTRA 3

Repàs dels colors mitjançant les flashcards.


Colours: red, blue, yellow, green, pink, purple.


Repàs dels colors mitjançant la cançó Colours song. CD track 9 (Three in a tree A)


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards dels colors i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Colours song
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
What’s your favourite colour?
Please tell me, do.
Is is red, pink, yellow, purple, green, or blue?


Aprenentatge de la cançó Toys song. CD track 11 (Three in a tree A)


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les miniflashcards de les joguines pintades com diu la cançó i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Toys song Música: Frère Jacques
http://www.youtube.com/watch?v=S67UY48aT5k

What is red?
What is red?
Can you see?
Can you see?
I can see a scooter.


I can see a scooter.
Point with me.
Point with me.


What is pink?... dolly…
What is yellow?... teddy…
What is purple?... ball…
What is green?... car…
What is blue?... train…


What colour is...?: Mostrar les miniflashcards de la cançó als alumnes i preguntar el color de cada una de les joguines.


El joc d’en Kim: Posar les sis flashcards formant una filera que els alumnes puguin veure. Dir les paraules amb ritme seguint l’ordre. Tornar a dir les paraules. Girar totes les flashcards. Després tornar a girar cinc d’aquestes flashcards i comprovar que els alumnes saben dir quina és la flashcard que està girada. Seguidament deixar dos girades i seguir fins que estiguin totes girades i preguntar als alumnes si saben dir els noms corresponents en el mateix ordre.

TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6 (Three in a tree A)




Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song

Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone.




LESSON 2

MESTRA 1

Bossa tàctil: La mestra tindrà una bossa amb joguines: un ós, una nina, una pilota, un cotxe i un tren. Ensenya les joguines als alumnes, diu el nom de cada joguina i les torna a ficar a dins de la bossa. La mestra introdueix la mà a la bossa i diu el que està tocant. Treu la joguina per comprovar que ho ha endevinat i diu Yes! A dolly. La mestra tria algun nen per ficar la mà a la bossa.


Seguidament els alumnes es posen formant una rotllana i canten la cançó Pass the bag i es van passant la bossa. Quan acabi la cançó el nen que tingui la bossa a les mans haurà de ficar la mà i endevinar una de les joguines que està tocant i després ho comprova. Tornar a cantar la cançó i els alumnes es passen la bossa.


Pass the bag


Pass the bag, everyone, Tra-la-la-la-la (×3)
Pass the bag, everyone.


Aprenentatge de la cançó The wheels on the bus. CD Super Songs track 2.


 The wheels on the bus


The wheels on the bus go round and round,


round and round, round and round,


The wheels on the bus go round and round,


all day long.


The children on the gus go wriggle, wriggle, wriggle...


The mummies on the bus go “Don’t do that!”...


The daddies on the bus go read, read, read...


The babies on the bus go “Wah, wah, wah!”...


Repàs de la cançó Toys song. CD track 11 (Three in a tree A)


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les miniflashcards de les joguines pintades com diu la cançó i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Toys song Música: Frère Jacques


What colour is...?: Mostrar les miniflashcards de la cançó als alumnes i preguntar el color de cada una de les joguines


MESTRA 2

Repàs de les joguines mitjançant les flashcards. El titella d’en Cookie anirà traient les flashcards de la bossa de la Lulu i les col•locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.

Body: ball, teddy, car, train, scooter, doll.


Quants cops?: La mestra necessitarà les flashcards dels números i de les joguines. Es col•loquen els números a la pissarra i la mestra amb un timbal marca un número picant i contant cada cop. Seguidament es posa un joguina al costat de cada número. La mestra picarà el timbal un número de cops concret i els alumnes hauran de dir quina joguina es troba al costat d’aquest número. Repetir vàries vegades.


Llençar el dau: Posar a la pissarra les flashcards girades i numerar-les de l’1 al 6. Un alumne haurà de llençar el dau i dir el número en veu alta. La resta compta les flashcards de la pissarra fins arribar a la flashcard corresponent. La mestra dóna la volta a la flashcard i els alumnes han de dir el nom corresponent. Si la diuen bé, la flashcard quedarà del dret i un altre nen torna a llençar el dau. Si la diuen malament, la mestra diu la paraula correctament perquè la repeteixin i torna a posar la flashcard girada a la pissarra. L’objectiu del joc és que els alumnes donin la volta a les sis flashcards i diguin els noms correctament.


Cookie recull les flashcards i les retorna a la Lulu, ficant-les en la seva bossa i dient Here you are, Lulu. Ball, teddy, car, train, scooter, doll.Thank you.


MESTRA 3

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4
Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).


Hello song


Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone. Tra-la-la-la-la.
Hello, everyone.


Storytime


La mestra diu:


One, two, three.


Storytime for you and me.


Escoltar el conte What have you got in your pouch? (CD track 12) i mentre es va escoltant la mestra va assenyalant les flashcards.


La mestra explica el conte sense suport auditiu a través de les flashcards corresponents.


Treballar les flashcards: ordenar, fer preguntes sobre el conte, preguntar als alumnes What’s your favourite toy?,...


Dibuixos ràpids: La mestra posa les flashcards de les joguines a la pissarra, diu les paraules i els nens han de realitzar les accions associades. El titella Cookie dirà molt fluixet a la mestra una de les joguines, la mestra comença a dibuixar aquesta joguina i anima als infants a què intentin endevinar quina és abans de què estigui acabada. Seguidament seran els alumnes els que hauran de dibuixar les joguines a la pissarra.


TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6


Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song

Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone. Tra-la-la-la-la.
Bye-bye, everyone


LESSON 3

MESTRA 1

La mestra diu:


One, two, three.


Storytime for you and me.


Escoltar el conte What have you got in your pouch? (CD track 12) i mentre es va escoltant la mestra va assenyalant les flashcards.


La mestra explica el conte sense suport auditiu a través de les flashcards corresponents.


Treballar les flashcards: ordenar, fer preguntes sobre el conte, preguntar als alumnes What’s your favourite toy?,...


Repàs dels colors mitjançant les flashcards.


Colours: red, blue, yellow, green, pink, purple.


Repàs dels colors mitjançant la cançó Colours song. CD track 9 (Three in a tree A)


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards dels colors i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Colours song
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
Red, pink, yellow, purple, green, or blue?
What’s your favourite colour?


Please tell me, do.
Is is red, pink, yellow, purple, green, or blue?


Repàs de la cançó Numbers song. CD track 7 (Three in a tree A)


Mentre la cançó sona, la mestra va assenyalant les flashcards dels nombres i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar comptant amb els dits.


Numbers song
One, two, three, four, five, six.
One, two, three, four, five, six.
Do you know your numbers?
Can you count to six?
One, two, three, four, five, six.


Repàs de la cançó The wheels on the bus. CD Super Songs track 2.


The wheels on the bus


Pissarra digital: Interactive CD-Rom Three in a tree.

 Activitats (Cookie): COLOURS, NUMBERS AND BODY.


MESTRA 3

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4

Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).


Hello song


Repàs de la cançó Toys song. CD track 11


Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les miniflashcards de les joguines pintades com diu la cançó i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Toys song Música: Frère Jacques



What colour is...?: Mostrar les miniflashcards de la cançó als alumnes i preguntar el color de cada una de les joguines.



De peu: La mestra necessitarà les flashcards dels colours, numbers i toys. Divideix a la classe en dos grups i la pissarra per la meitat. Cada grup tindrà assignat una de les parts de la pissarra. La mestra col•loca totes les flashcards per la pissarra i dirà una paraula. Els alumnes s’hauran d’aixecar si tenen aquesta paraula a la seva part de pissarra. També es pot canviar l’acció d’aixecar-se per la de Hands up o Hands on your head.


TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6


Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song




LESSON 4

MESTRA 1

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello song. CD track 4


Durant la cançó, en Cookie saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Cookie dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Cookie diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Cookie. Hello, (el nom de la mestra).


Hello song


Pissarra digital: Interactive CD-Rom Three in a tree.


o Story (Lulu)


o Activitats TOYS (Cookie).

MESTRA 2

Joc simbòlic: TRANSPORTS
 
MESTRA 3

Joc simbòlic: NINES.
 
TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD track 6

Cookie s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Cookie i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.


Bye-bye song

No hay comentarios:

Publicar un comentario