martes, 13 de abril de 2010

UNIT 1 MY BODY P5

LESSON 1


MESTRA 1


Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4 (Patch 2)
Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
I’m fine, thank you?
Hello, hello!


Presentació de les parts del cos mitjançant les flashcards. El titella d’en Patch anirà traient les flashcards i les col·locarà a la pissarra de tal manera que tothom les pugui veure.
Body: eyes, ears, nose, hair, mouth.


Who’s got...?: La mestra reparteix les cinc flashcards de la cara a cinc infants que sortiran a la pissarra i amagaran la seva flashcard a la resta de la classe. Pregunta Who’s got the (hair)? Els han d’endevinar qui la té. Primer fer aquesta activitat sense que la flashcard estigui amagada.


MESTRA 2


Repàs dels nombres mitjançant les flashcards.
Numbers: one, two, three, four, five, six seven, eight, nine, ten.


Repàs dels colors mitjançant les flashcards.
Colours: red, blue, yellow, green, pink, purple, orange, black, brown, grey, white.


Treballar a la PDI el números i els colors.


http://www.bbc.co.uk/cbeebies/games/


FUN AND GAMES:
o Let’s count
o Painting game


MESTRA 3


Repàs d’algunes parts del cos mitjançant la cançó Head, shoulders, knees and toes. CD Super Songs track 6
Mentre la cançó sona la mestra va assenyalant les flashcards d’aquestes parts del cos i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.
http://www.youtube.com/watch?v=GkK-_OBe-0A


Head, shoulders, knees and toes
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes,
And eyes and ears and mouth and nose,
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes.


Aprenentatge de la cançó I’m a policeman. CD 1 track 13 (Patch 2)
Cantar la cançó per parts, fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar. Mostrar la flashcard del policeman.


I’m a policeman
I’m a policeman
I’m a policeman
Be a policeman
Just like me!
Look with your eyes…
Listen with your ears…
Sniff with your nose…
I’m a policeman…


TOTES


Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11. (Patch 2) s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.

Bye-bye song
Patch, Patch, Dance on your toes
Patch, Patch, Touch your nose
Patch, Patch, Jump up high
Patch, Patch, Wave bye-bye.
Bye-bye!

LESSON 2

MESTRA 1

Storytime



La mestra diu:


Spin, spin, time for a story! CD 1 track 16 (Patch 2)


Escoltar el conte “Is this Patch?” (CD 1 track 17) (Patch 2)i mentre es va escoltant la mestra va enganxant els adhesius.


La mestra explica el conte sense suport auditiu a través dels adhesius corresponents.


Treballar el conte: fer preguntes...


Play with the poster: La mestra col•loca tots els adhesius dels gossos, llevat del d’en Patch, a la part inferior del pòster, a l’abast dels infants. Assenyalar un per un i preguntar Is this Patch? Animar als infants a dir NOOOO! Després dir per què no pot ser en Patch utilitzant frases del conte, p.ex., No, Patch has got a small mouth, segons el gos que s’hagi assenyalat, i mostrar el tret de la cara que s’ha esmentat.


MESTRA 2

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4


Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
I’m fine, thank you?
Hello, hello!


Repàs de les parts del cos mitjançant les flashcards.


Body: eyes, ears, nose, hair, mouth.


Find... flashcard game: La mestra posa les cinc flashcards de la cara per avall, anomenant-les clarament mentre ho fa. Dir Find (the nose). Demanar a un infant que li doni la volta a una flashcard. Dir Is it a nose? Yes! o No! Repetir-ho amb un voluntari diferent i amb trets diferents.  Repàs de la cançó I’m a policeman. CD 1 track 13


MESTRA 3

Repàs de la cançó I’m a policeman. CD 1 track 13 (Patch 2)
Cantar la cançó per parts, fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar. Mostrar la flashcard del policeman.


I’m a policeman
I’m a policeman
I’m a policeman
Be a policeman
Just like me!
Look with your eyes…
Listen with your ears…
Sniff with your nose…
I’m a policeman…


Patch says...: La mestra agafa el titella Patch i explica que ell donarà ordres. Els alumnes hauran de fer allò que digui en Patch. Patch says... Stand up/ Sit down/ Shake your head/ Wave your arms/ Pat your tummy /Wave your fingers / Pat your legs/ Stamp your feet/ Dance on your toes/ Touch your nose/ Jump up high/ Wave bye-bye/ Listen with your ears/ Look with your eyes/ Sniff with with your nose...


Pass the Puppet: CD 1 track 18 (Patch 2). La mestra posa la música perquè els infants es passin el guant del titella per la rotllana. Aturar el CD i anomenar un tret de la cara (hair, eyes, ears, nose o mouth) perquè l’infant que tingui el titella li toqui la part corresponent a en Patch.


TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11. Patch s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.



Bye-bye song
Patch, Patch, Dance on your toes
Patch, Patch, Touch your nose
Patch, Patch, Jump up high
Patch, Patch, Wave bye-bye.
Bye-bye!


LESSON 3

MESTRA 1

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4



Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
I’m fine, thank you?
Hello, hello!


Aprenentatge de la cançó Face action song. CD 1 track 19 (Patch 2)


Cantar la cançó per parts, fent les accions. Mentre la cançó sona la mestra fa les accions i convida als alumnes a tornar-la a escoltar i participar.


Face action song
Pull your ears. Pull! Pull!
Pull your ears. Pull! Pull!
Dooby dooby doo
Pull! Pull!
Wink your eyes…
Stroke your hair…
Wiggle your nose…
Wiggle! Wiggle!
Stroke! Stroke!
Wink! Wink!
Pull! Pull!
Pop your mouth…
Pop! Pop!
Wiggle! Wiggle!
Stroke! Stroke!
Wink! Wink!
Pull! Pull!


Find... flashcard game: La mestra posa les cinc flashcards de la cara per avall, anomenant-les clarament mentre ho fa. Dir Find (the nose). Demanar a un infant que li doni la volta a una flashcard. Dir Is it a nose? Yes! o No! Repetir-ho amb un voluntari diferent i amb trets diferents.


MESTRA 2

DVD 1 Programme 3 My body



Key vocabulary: ears, eyes, nose, mouth, tummy, toes, colours, big.




Hello song


Hello Robby, Hello Patch!
Hello everyone!
One...two...three!
Let’s have fun!




Ears, eyes, nose and mouth song
Ears, eyes, nose and mouth
Nose and mouth
Ears, eyes, nose and mouth
Nose and mouth
Ears, eyes, nose and mouth
Ears, eyes, nose and mouth
Nose and mouth.




Look at my big ears song
Look at my big ears
Look at my big ears
Look at my big ears
Big, big ears.
Look at my big toes...
Look at my big nose...
Look at my big tummy


MESTRA 3

RACÓ DE L’AMBULATORI



Objectius:


o Reconèixer les parts del cos treballades.


o Conèixer les malalties més corrents i quina part del cos afecten.


o Tenir cura del nostre cos davant de qualsevol incident.


o Perdre la por al metge.


o Conèixer en anglès el nom dels estris propis d’aquest medi.


o Verbalitzar en anglès frases i estructures pròpies d’aquest context.


Presentar el racó i repartir els personatges.


Els alumnes representen la següent història amb el suport de la mestra: un nen o nena va al metge amb la seva mare, pare, avi o àvia perquè no es troba bé. Primer els rep la infermera i després el metge. El nen està molt espantat. El metge el tranquil•litza, el visita, li recepta un xarop i li diu que no té res important i que ja pot anar a l’escola.


TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11. Patch s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.

LESSON 4

MESTRA 1

Monster game: La mestra necessitarà retallar en diferents peces una de les fotocòpies ampliades de la pàgina 16 del llibre de l’alumne Three in a tree B. Posar l’altra fotocòpia ampliada sense retallar a la pissarra i deixar les parts del cos en un costat. Treure als infants a la pissarra d’un en un perquè llencin el dau, i depenent del número que surti hauran de buscar i col•locar la part corresponent sobre la cara del monstre. L’infant haurà de dir el número i la part de la cara que col•loca en anglès. Repetir fins completar la cara del monstre. Si toca col•locar una part que ja està posada l’infant tornarà a llençar el dau.



MESTRA 2

RACÓ DE L’AMBULATORI



Objectius:


o Reconèixer les parts del cos treballades.


o Conèixer les malalties més corrents i quina part del cos afecten.


o Tenir cura del nostre cos davant de qualsevol incident.


o Perdre la por al metge.


o Conèixer en anglès el nom dels estris propis d’aquest medi.


o Verbalitzar en anglès frases i estructures pròpies d’aquest context.


Presentar el racó i repartir els personatges.


Els alumnes representen la següent història amb el suport de la mestra: un nen o nena va al metge amb la seva mare, pare, avi o àvia perquè no es troba bé. Primer els rep la infermera i després el metge. El nen està molt espantat. El metge el tranquil•litza, el visita, li recepta un xarop i li diu que no té res important i que ja pot anar a l’escola.


MESTRA 3

Salutació de benvinguda tot cantant la cançó Hello. How are you? CD 1 track 4.



Durant la cançó, un titella de paper d’en Patch saluda als nens i nenes, i quan s’acabi, en Patch dirà Hello a cada nen i li farà un petó. En Patch diu Hello, (nom) i els nens han de respondre Hello, Patch. Hello, (el nom de la mestra).


Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
Hello, hello!
Hello. How are you?
I’m fine, thank you?
Hello, hello!


Escoltar i cantar la cançó Is this Patch? Story song. CD 1 track 21. (Patch 2)


La mestra fa les accions i assenyala els exemples dels trets a cada gos. Per acabar en Patch, assenyalar en Patch a l’última frase de cada cançó.


Is this Patch? Story song


Long hair, short hair
Is this Patch?
No, Patch’s got short hair,
Short hair!
Long ears, short ears...
Long ears!
Big eyes, small eyes...
Big eyes!
Big nose, small nose...
Big nose!
Big mouth, small mouth...
Small mouth!


TOTES

Amb l’últim grup que tinguem fer l’acomiadament tot cantant la cançó Bye-bye song. CD 1 track 11. Patch s’acomiadarà amb la mà durant la cançó. Guardar a Patch i a continuació la mestra canta la cançó i diu adéu amb la mà. Animar als nens a què imitin i cantin.



Bye-bye song
Patch, Patch, Dance on your toes
Patch, Patch, Touch your nose
Patch, Patch, Jump up high
Patch, Patch, Wave bye-bye.
Bye-bye!

No hay comentarios:

Publicar un comentario